" Fura dolog ez a vonzódás... Azt gondolod, hogy sose tud elhatalmasodni rajtad, hogy meg tudsz állni egy pontnál, hogy féken tudod tartani érzéseidet... de közben észrevétlenül átjárja a szíved, először csak néha jut eszedbe, majd vele fekszel és utána már vele kelsz... életed része lesz, úgy, hogy nem is veszed észre és már sosem fogod tudni kitörölni a szívedből... "

Megjegyzések

  1. Na hali. :)
    Nem láttam sem chat-et, sem e-mail elérhetőséget, úgyhogy csak ide tudok írni. Remélem nem haragszol. :/ :)
    Na szóval, mivel rendszeres látogatód voltam, kötelességemnek éreztem, hogy kirakjalak az oldalamon a kedvencek közé. Ha van kedved, ugorj be. :))

    VálaszTörlés
  2. izé a link lemaradt :$ :D
    www.sentimiento.eoldal.hu

    VálaszTörlés
  3. Szia. :)
    Miért haragudnék? Örülök, hogy írtál és köszönöm, hogy kiraktál. :)
    Megnéztem az oldaladat, kiraktalak én is a kedvenceim közé. (:

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon