Szenvedély. Egy hatalmas erő, ami akkor is emlékünkben él, mikor már régen elhamvadt. Egy csábító vágy, ami váratlan szeretők karjaiba taszít minket. Egy mindent elsöprő érzelem, ami ledönti a falat, amit a szívünk védelmére emeltünk. Egy olthatatlan szerelem, ami újra és újra fellángol, hiába is próbáltuk hamu alatt tartani. Igen. Minden érzések közül a szenvedély az, ami értelmet ad annak, hogy élünk, és mentséget arra, hogy elkövetünk mindenféle bűnt.

Megjegyzések

  1. A férjem miatt gondoltam magára, aki egy másik nőért hagyott. mindketten messze utaztak tőlem, már nem tudtam kapcsolatba lépni a férjemmel. Tehát mindaz, ami miatt aggódtam, nem rendeződött az agyam. Mivel mindez velem folyt. Úgy döntöttem, hogy megnézem az internetet, ahol sok jó bizonyságra bukkantam a DR WALE-ről. Szóval felvettem a kapcsolatot a DR WALE-vel és elmondtam neki, hogy mi történik velem, majd azt mondta, hogy ne sírjak és ne aggódjak tovább. DR WALE leadott egy Voodoo varázsigét, amely miatt a férjem visszatért hozzám, és könyörögni kezdett, hogy irgalmazzak neki. Ha házasságában vagy párkapcsolatában problémái vannak, hidd el, hogy DR WALE a legjobb ember, akivel kapcsolatba léphetsz. E: Mail: drwalespellhome@gmail.com VAGY WhatsApp +2347054019402

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon