Az egyik üzletben ültem, amikor bejött egy srác. Kurva jól nézett ki, helyes meg minden. Először csak körülnézett, aztán észrevett engem és elkezdett mosolyogni. Először csak az üzlet másik feléből nézett, majd elindult felém, és mikor odaért, szorosan megragadott. Pár percnyi beszéd után elvitt magával hozzájuk. Ahogy beértünk a lakásba, szinte azonnal berángatott a fürdőbe. Megengedte a vizet és engem is berántott alá. Elkezdett simogatni, és hagyta, hogy én is mindenhol végig simogassam. Lassan és gyöngéden összesimultunk. Nem fogok hazudni, de baromira tetszett, nagyon bejött a dolog. Teljesen beindultam. Azon voltam, hogy elkezdjem végigtapogatni a testét, . De nem tudtam. Nincsenek kezeim. Nincsenek lábaim. Nem tudok mozogni. Egy kibaszott szappan vagyok. 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon